O nas

Jesteśmy firmą szkoleniowo – doradczą działającą na rynku od 2014 roku. Specjalizujemy się w szkoleniach szytych na miarę dla sektora MŚP. Posiadamy bardzo bogate doświadczenie w organizowaniu szkoleń otwartych oraz zamkniętych, w tym szkoleń połączonych z formami rekreacji, integracji i eventów. 

Dotychczas przeszkoliliśmy ponad 4.800 pracowników i pracodawców z różnych obszarów. 

Wszystkie szkolenia organizowane przez nas poprzedzone są dokładnym i wnikliwym zbadaniem potrzeb uczestników. Pozwala nam to na dostosowanie się do oczekiwań i wymagań uczestników, do trudności, z jakimi się spotykają w codziennym życiu oraz celów, jakie sobie wyznaczą. 

Ponad 85% zrealizowanych przez nas szkoleń było dofinansowanych z różnych źródeł. W latach 2014 – 2015 organizowaliśmy szkolenia dla firm w ramach POKL; lata 2015 – 2017 to głównie szkolenia dla przedsiębiorstw na terenie całego kraju w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego a od września 2017 organizujemy szkolenia dla przedsiębiorstw w ramach tzw.  Podmiotowego Systemu Finansowania (Baza Usług Rozwojowych),  głównie na terenie śląska, ale zrealizowaliśmy i realizujemy usługi także na terenie woj. zachodniopomorskiego, podkarpackiego i wielkopolskiego.

Tymoteusz Niemiec

CEO

szczegóły

Tymoteusz Niemiec
CEO

Jestem pasjonatem mojej pracy i dzikiej przyrody. W pracy wyróżnia mnie elastyczność, organizacja, planowanie i perfekcjonizm. Lubię, kiedy wszystko jest zapięte na ostatni guzik, ale improwizacja nie jest mi obca. Najlepiej czuję się analizując dokumenty, tworząc wykresy i szablony, delegując pracę i organizując codzienne życie firmy, ale też odnajduję się na spotkaniach branżowych, gdzie mogę podzielić się swoją pasją i wiedzą na temat rozwoju osobistego. W branży szkoleniowej pracuję od 2011 roku. Uczestniczyłem w organizacji lub zorganizowałem ponad 1000 szkoleń dla przedsiębiorców, dzięki czemu w każdym pytaniu widzę szansę i wyzwanie, nigdy nie problem. Z przyjemnością przeprowadzam w firmach analizę potrzeb szkoleniowych, a następnie obserwuję efekty szkoleń idealnie dopasowanych do potrzeb klienta. Moja praca jest łatwiejsza dzięki znajomości branży oraz szczegółowej znajomości wytycznych, przepisów i obowiązujących zasad. Dzięki temu jestem pewien, że nasi klienci są odpowiednio obsługiwani i nie napotykają na żadne problemy. Prywatnie jestem ojcem prawie 7-letniej księżniczki. Ona może mnie oderwać od pracy. Spędzanie z nią czasu daje mi jeszcze więcej przyjemności niż praca. Wolny czas spędzam z rodziną lub w naturze. W deszczowe dni książka – na przemian dla rozwoju osobistego, moich zainteresowań czy dobrej akcji (ostatnio Vincent V. SeverskiJo Nesbo i Daniel Silva).  

Agata Wójcik

Dyrektor biura

szczegóły

Agata Wójcik
DYREKTOR BIURA

Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach oraz Górnośląskiej Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości w Chorzowie. Posiadam wieloletnie doświadczenie w branży dotacyjnej w zakresie pozyskiwania i rozliczania zewnętrznych źródeł finansowania na rozwój przedsiębiorstw.   Pracowałam przy projektach twardych-inwestycyjnych a późniejszym czasie również przy projektach miękkich. Od 2017 r. pełnię funkcję dyrektora, terenowego biura na śląsku – region katowicki. Pozyskuję klientów oraz pomagam im przebrnąć przez dokumentację unijną.  Koordynuje prace zespołu w procesie przygotowania klientów, którzy korzystają z usług szkoleniowych.  Chętnie stawiam czoła nowym wyzwaniom i powierzonym zadaniom. Jestem otwarta i chętnie nawiązuje nowe kontakty z ludźmi oraz dbam o dobre relacje z klientami.  Przewrażliwiona na punkcie obsługi klienta  - „obsługujmy tak, jakbyśmy my chcieli być obsłużeni”. 

Prywatnie za sobą mam kilkunastoletnią przygodę z piłką ręczną, jestem osobą stawiającą sobie wysoko poprzeczkę i dążącą do celu. 🙂

Żaneta Walica

Pracownik biurowy

szczegóły

Żaneta Walica
PRACOWNIK BIUROWY

W 2016 r. ukończyłam studia magisterskie na Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Od roku 2018 rozpoczęłam pracę jako pracownik biurowy w firmie ITN Consulting, gdzie dokładność, spostrzegawczość, dobra organizacja pracy oraz szybkość wdrażania się w nowe obowiązki to moje główne cechy. Praca sprawia mi wiele satysfakcji, gdyż stale uczę się czegoś nowego. Prywatnie jestem matką, żoną oraz osobą uśmiechniętą, lubiącą w wolnych chwilach przeczytać dobry kryminał.

Daria Kargol

Pracownik biurowy

szczegóły

Daria Kargol
PRACOWNIK BIUROWY

Skończyłam Turystykę I Rekreację na GWSH w Katowicach. Mając kilkuletnie doświadczenie w branży hotelarskiej postanowiłam spróbować swoich sił w branży szkoleniowej. Lubię wyzwania a praca ta daje mi możliwość ciągłego rozwoju. W życiu kieruję się zasadą ” co masz zrobić dziś, nie odkładaj na jutro ” . Prywatnie żona i mama trzylatka. Czas wolny lubię spędzać aktywnie , trenując fitness ale także w kuchni, rozwijając swoje umiejętności kulinarne 🙂 Moja pasją jest przygotowywanie słodkich stołów i pieczenie tortów 🙂

Co nas wyróżnia:

Indywidualne podejście do każdego klienta

Elastyczność

Kreatywność

Doświadczenie

Fachowość

Decydując się na szkolenie w naszej firmie szkoleniowej, możesz mieć pewność, że poprowadzi je trener z bogatym doświadczeniem biznesowym, jak i trenerskim. Nasza firma współpracuje z trenerami, którzy są ekspertami w danej dziedzinie. Posiadają duże doświadczenie trenerskie oraz są praktykami, którzy potrafią maksymalnie zaangażować uczestników.

Aleksandra Chrapko

trener

szczegóły

Aleksandra Chrapko
TRENER

Doświadczony ekspert w dziedzinie zarządzania ludźmi i umiejętności „miękkich”, konsultant stanowisk kierowniczych wielu firm i instytucji. Pasjonat, w „lekki” sposób mówiący o nie zawsze „lekkich” sprawach.

Posiada certyfikat coacha (ACC ICF) – akredytacja międzynarodowej organizacji International Coach Federation. Prowadzi indywidualne i zespołowe sesje coachingowych, działania doradcze dla zarządów, menedżerów i pracowników firm.

Prowadzi projekty szkoleniowe i doradcze dla firm produkcyjnych i usługowych oraz instytucji okołobiznesowych.

Jest praktykiem Analizy Transakcyjnej (Certyfikat szkolenia 101). Od 2018 roku szkoli się w zakresie zastosowania AT w organizacjach.

W sposób szczególny specjalizuje się w szkoleniach z zakresu zarządzania ludźmi (kierowanie, motywowanie, budowanie i współpraca w zespole), rozwijania umiejętności społecznych (komunikacja, autoprezentacja, asertywność, rozwój zawodowy i osobisty) oraz podstaw negocjacji i obsługi klienta.

Krystyna Kornas

Trener

szczegóły

Krystyna Kornas
TRENER

Trener biznesu oraz trener warsztatu umiejętności psychospołecznych Polskiego Towarzystwa Wspierania Psychoedukacji, certyfikowany Coach oraz Team coach ICF, mgr socjologii, wykładowca akademicki. Ukończyła Podyplomowe Studia Menadżerskie – Zarządzanie Przedsiębiorstwem na Uniwersytecie Śląskim oraz Studia Podyplomowe – Zarządzanie Projektami na Akademii WSB.

Ponadto licencjonowany konsultant Mental Toughness (MTQ48) – naukowego modelu badania i rozwijania odporności psychicznej, praktyk metody Points of You oraz Racjonalnej Terapii Zachowania; licencjonowany doradca zawodowy oraz certyfikowany Project Managera International Project Management Association (IPMA®).

Manager z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowym środowisku, zarządzający działem HR oraz sprzedaży i marketingu w branży automotive oraz nieruchomości komercyjnych i przemysłowych.

Specjalizuje się w tematyce spełnienia zawodowego, budowania odporności psychicznej i przeciwdziałania stresowi, rozwijania przyjaznych środowisk pracy, nastawionych na zarządzanie w nurcie Management 3.0, komunikacji interpersonalnej, asertywności, rozwiązywania konfliktów, negocjacji i sprzedaży, budowania zespołów oraz szeroko pojętym HR, w tym zarządzaniem kapitałem ludzkim.

Marcin Leśniak

Trener

szczegóły

Marcin Leśniak
TRENER

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Poznaniu i Politechniki Łódzkiej. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w gastronomii. Audytor zewnętrzny systemów zarządzania jakością (ISO serii 9001, HACCP) akredytowanych jednostek certyfikujących. A także konsultant i trener z zakresu systemu bezpieczeństwa żywności HACCP.

Doświadczenie we wdrażaniu i audytowaniu systemu HACCP zdobywał w wielu trzy, cztero- i pięciogwiazdkowych hotelach. Współpracuje z wieloma firmami takimi jak Marriott, Sheraton, Radisson Blu, Courtyard by Marriott, DoubleTree by Hilton, Costa Coffee, Arche, Bukovina, Nosalowy Dwór. Marcin Leśniak przeprowadził ponadto szereg szkoleń dla takich firm jak: Sfinks Polska, Unity Line, Polska Żegluga Bałtycka, KSM Polska, Ecolab, Costa Coffee.

W swojej codziennej pracy preferuje praktyczne podejście do systemu zarządzania bezpieczeństwem żywności, co cieszy się uznaniem wielu klientów branży gastronomicznej i hotelarskiej. Autor wielu artykułów dotyczących systemów bezpieczeństwa żywności w czasopismach branżowych (Restauracja). Właściciel firmy BM Qualit Group Marcin Leśniak z Warszawy.

Janusz Hetmańczyk

trener

szczegóły

Janusz Hetmańczyk
TRENER

Ekspert w dziedzinie ochrony danych osobowych, posiadający wiedzę, kompetencje i kilkunastoletnie doświadczenie we współpracy w tym zakresie z przedsiębiorcami, podmiotami publicznymi i organizacjami pozarządowymi.

Od kilkunastu lat prowadzi szkolenia w przedmiocie ochrony danych osobowych. Pełni funkcję inspektora ochrony danych, a w latach ubiegłych – administratora bezpieczeństwa informacji. Auditor wewnętrzny QMS i ISMS.

Absolwent dziennych studiów magisterskich na Politechnice Śląskiej oraz studiów podyplomowych na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego i Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej, zakresie ochrony danych osobowych i pełnienia funkcji inspektora ochrony danych.

Uczestnik szkoleń persolog® Profil osobowości i persolog® Profil zachowań.

Członek Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa oraz Komisji ds. Bezpieczeństwa Prowadzenia Biznesu Rady Regionalnej Izby Gospodarczej w Katowicach.  

Łukasz Bieliński

Trener

szczegóły

Łukasz Bieliński
TRENER BIZNESU, COACH, MEDIATOR, PRAKTYK NVC

Głównymi obszarami specjalizacji Łukasza to konstruktywna komunikacja, rozwiązywanie konfliktów, sprzedaż oraz praca z emocjami.

Na swoich szkoleniach wspiera:

  • managerów, którym zależy na budowaniu dobrych relacji w zespole i dbaniu o motywację wewnętrzną swoich pracowników;
  • zespoły, którym zależy na dobrej współpracy i konstruktywnym rozwiązywaniu konfliktów;
  • pracowników działu obsługi klienta, którzy mierzą się sytuacjami trudnymi;
  • sprzedawców, którzy chcą efektywnie i etycznie sprzedawać oraz świadomie dbać o motywację wewnętrzną;

Łukasz to pasjonat psychologii i rozwoju osobistego oraz propagator metody Nonviolent Communication(NVC), która wspiera biznes, społeczności, rodziny i dzieci w budowaniu relacji opartych na empatii, współpracy, podmiotowości i szacunku.

Prywatnie – żonaty miłośnik mopsów :).

Łukasz Cybulski

Trener

szczegóły

Łukasz Cybulski
TRENER

Jednym z niewielu w Polsce certyfikowanych trenerów przez „Milewski & Partnerzy” oraz Stowarzyszenie Konsultantów i Trenerów Zarządzania „MATRIK”. Od ponad 13 lat z sukcesami zajmuje się szkoleniami z zakresu skutecznej sprzedaży interpersonalnej, wystąpień publicznych, budowania efektywnych zespołów oraz rozwoju osobistego.

Absolwent elitarnej szkoły „World Class Speaker”. Ze sceny motywuje i inspiruje do odważnych zmian oraz do wzięcia odpowiedzialności za własne życie. Pomaga uwolnić moc, energię oraz pobudza zaangażowanie i efektywność. Na swoim koncie ma wystąpienia na wielu scenach, w tym na największym evencie motywacyjnym w Polsce „Życie Bez Ograniczeń”.

Nieprzerwanie od 2006 r. prowadzi działalność gospodarczą. Wprowadził na polski rynek kilkanaście marek. Od ponad 13 lat z powodzeniem buduje skuteczne zespoły i zarządza nimi. Obecnie prowadzi dużą firmę handlową, którą zbudował od podstaw. Jestem również założycielem i prezesem „Level Up Szkolenia” sp. z o.o. Ponadto niezmiennie od ponad 13 lat, z dużymi sukcesami uczy sztuki sprzedaży interpersonalnej.

Zarówno w życiu, jak i w biznesie stawia na skuteczność. Nieustannie wyznacza sobie nowe, duże cele, które konsekwentnie realizuje. Wierzy, że powodzenie nie jest dziełem przypadku czy szczęścia, sukces można wypracować, ciężką pracą, wytrwałością i poświęceniem.

Wojciech Harapkiewicz

trener

szczegóły

Wojciech Harapkiewicz
TRENER

Obecnie Chef Kuchnii restauracji BORECZNA w Michałkowej. Zwyciezca nagrody Gault&Millaut w kategorii Szef Kuchni Tradycyjnej 2018r. Swoje doświadczenie zdobywał w wielu gwiazdkowych restauracjach i hotelach w polsce i zagranicą. Pracował między innymi we Francji, Wloszech, Szwajcarii i Niemczech. Wielokrotnie nagradzany na konkursach. Gotował dla trzech prezydentów Polski , króla Belgii oraz jego świętobliwości XIV Dalaj Lamy. Jest specjalistą w dziedzinie dziczyzny i owoców morza oraz nowoczesnej odsłonie kuchnii polskiej. Często zasiada w jury prestiżowych konkursow kulinarnych. Od kilkunastu lat wlasciciel firmy Nowoczesna Gastronomia specjalizującej się w otwieraniu nowych restauracji, rekrutacji i szkoleniu personelu kuchni i sali oraz liftingu karty menu, organizowania wydarzeń kulinarnych i prowadzenia eventow dla branży gastronomicznej. Ambasodor marek BIELMAR oraz Lifeberry,

Bardzo charyzmatyczny szef i człowiek. W kuchni nie chodzi o kompromisy, do gotowania podchodzi jak do sztuki kulinarnej. Karmiąc swoich gości kieruje się tym by choć w najmniejszym stopniu ich poznać by móc zwiększyć och doznania a nie tylko zaspokoić głód. Sam jest smakoszem owoców morza , ostrych serów oraz oleju dyniowego 🙂

W naszej ofercie znajdują się standardowe szkolenia miękkie dotyczące tematyki budowania zespołu, motywacji, wypalenia zawodowego itp., jak również szkolenia dopasowane do branż:

produkcyjno-przemysłowych

fryzjerskich

piekarskich

spożywczych - BRC, HACCP itp.

IT

drukarni

firm geodezyjnych

salonów kosmetycznych

i wiele innych

Skontaktuj się z nami i sprawdź, w jakim zakresie możemy pomóc Twojej firmie.